SINOPSIS

Kaedah 'ae' ialah inovasi jawi yang menggunakan beberapa kaedah dan formula untuk digunakan dalam mempelajari jawi di sampiing untuk menjayakan dan menyokong inovasi LASTKAD sebagai bahan yang mampu memberi kelainan dalam mempelajari jawi dengan bermain kad.


Tuesday, August 18, 2009

KAD MAGIK INOVASI


Kad huruf inovsi ini dikenali sebagai 'Alphabet Magic Card' ia mengandungi huruf-huruf penting ketika menulis jawi. Ia digunakan sebagai panduan dan rujukan huruf ketika menulis. Apa yang 'magic' nya ialah ia mengandungi 4 mukasurat yang kelihatan tetapi sebenarnya ia mengandungi 4 mukasurat yang tersembunyi yang menjadikan 8 mukasurat kesemuanya.

MENGAPA KAD INI PERLU?
Bagi mereka yang baru belajar jawi atau yang tidak tahu huruf-huruf jawi, kad ini sangat berguna. Ia menjadi rujukan untuk menulis bentuk-bentuk huruf jawi sebenar. Untuk mendapatkan kad 'magic' ini dan manual cara penggunaannya sila berhubung dengan email dn no telefon tertera.

3 comments:

  1. assalamualaikum Ustaz...

    setelah mencuba produk dr ustaz ni saya rasa jawi saya sudah semakin MANTOP.Dari merangkak smp la berjalan Alhamdulillah..lagipun produk ni sesuai dengan masa sekarang..terima kasih ustaz..Saya rasa harga pon berpatutan la semua peringkat umor mampu beli..Saya berpuas hati dengan produk ini..

    ReplyDelete
  2. salam ustaz..saya Sarah..bagaimana saya boleh memiliki kad ini?..

    ReplyDelete
  3. Cara mendapatkan kad magik seperti yang tertera di atas. Harga kaad RM1.00 sahaja sekeping

    ReplyDelete