SINOPSIS

Kaedah 'ae' ialah inovasi jawi yang menggunakan beberapa kaedah dan formula untuk digunakan dalam mempelajari jawi di sampiing untuk menjayakan dan menyokong inovasi LASTKAD sebagai bahan yang mampu memberi kelainan dalam mempelajari jawi dengan bermain kad.


Tuesday, February 22, 2011

AE BERSAMA PELAJAR-PELAJAR SK MANJOI 2

Tahun 2011 merupakan tahun yang sibuk dan menyaksikan penempahan tarikh-tarikh ceramah jawi ae sistem. Di sebalik kepenatan itu, tersembunyi satu kepuasan yang tidak terhingga kerana dapat menyebarkan kaedah jawi mudah ini. Namun apa yang lebih penting bagi saya...ialah dapat melihat anak-anak murid kita mula berminat dan seronok mempelajari jawi ini.

Pada 29 Januari 2011, AE bersama-sama dengan pelajar-pelajar dari SK Manjoi 2. Ae diberi kesempatan untuk mengisi slot selama 4 jam di dalam program Khemah Ibadah sekolah tersebut iaitu bermula jam 8.30 pagi hingga jam 12.30pm.



Difahamkan, pelajar-pelajar sekolah tersebut telah mengadakan qiamullail dengan bersembahyang Tasbih pada malamnya. biarpun agak keletihan, alhamdulillah para pelajar dapat belajar dengan baik dan merasai keajaiban jawi ae sistem itu sendiri.

0 comments:

Post a Comment